"من"

"من"

"با هم باشیم تا با هم یاد بگیریم"

آخرین مطالب
نویسندگان

"این نیز بگذرد"

گاهی اوقات در زندگی مسائلی پیش میاد که آدم نمیدونه چه چاره ای براش بی اندیشه

  • شما با مسائلی که براتون پیش میاد چطور رو به رو میشین؟

به نظرم بهترین روشی که آدم میتونه انجام بده اینه که بپذیره اون مسئله رو و تلاش کنه برای مدیریت اون مسئله بخصوص مدیریت روحیه خود تا از اصل خود دور نشه ، چون اگر شخصی بخواد تمام وقت ، فکرش رو بزاره رو یک مسئله از زندگی خود دور میشه.

و در ادامه اگر انسان به این درک برسه که از بدو تولد کسی براش فرش مخمل پهن نکرده و همه چیز اونطور که میخواد پیش نمیره ، زندگی بهتر و با آرامشی رو خواهد داشت.

  • مهم اینه که انسان در مسائلی که در زندگی براش پیش میاد ، بتونه روحیه خودش رو حفظ کنه و این کلام رو همواره برای خودش تکرار کنه که "این نیز بگذرد"

.

بیایم ، برای سرکشی در گذشته خودمون هم که شده بریم یک دوری بزنیم ، ببینیم که چه مسائلی برامون پیش اومده بوده که بالاخره گذشته و شاید دیگه اثری ازش نباشه.

درسته همینطور که دیدیم دیگه اثری ازش نمونده یا اگر هست دیگه قوت اون زمان خودش رو نداره و فقط افکاری از قبل برامون مرور میشه که چرا ما این همه ناراحتی کشیدیم با اینکه ارزشش رو نداشت. 

  • پس با اتخاذ تصمیمات درست ، بیایم مسائلی که پیش میاد رو مدیریت کنیم و تلاش کنیم برای حل آن ، تا بدون دلیل ذهنمون رو پر از علف های هرز نکنیم که باعث میشه "روحیه و انگیزه" برای ادامه مسیر زندگی به شدت تخریب بشه.

وسعت بخشیدن به حاشیه امن ، برای رو به رو شدن با مسائل احتمالی ، میتونه انسان ها رو کمک کنه زودتر و قوی تر بپذیرنش تا احساس شکست نکنن چون "این نیز بگذرد" 

  • محمود کرباسیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی